Saturday, December 17, 2011

cuti yang ditunggu

17-18/10/2011 (isnin-selasa)

saya gumbira.....minggu ni keje 2 hari je..why? nak gi s.alam!! yeahhhh!!! tak sabarnya...its my convocation ok!!!

so dua hari ni keje separuh hati jugak la...hahahah..malas! at the same time isnin ni keja rajinn sangat..ye lah siapkan borang 14A cepat2 sebab nak kena sign next week when i coming back from s.alam! hari ni gak pas je ofis gi shopping apa yg patut..bleh la jeans sepasang ngan 2 -3 helai baju..huhuh..balik jje akak tengk dia jeles..heeheh...pastu suh drop by die kat the store tu nak gi shopping gak..layan je la..aku ngan syamil lak konon nak gi tailor..sampai je dh tutup...ok! pastu kami dua gi ekspo apa tah..nampak mcm je best tapi tak best..hehehe..malam ni tido dlm kepenatan..

selasa gak after ofis pegi jumpa pn raudhzah sebab nak uh ctc borang 1 dan 2 utk petisyen kemasukan peguambela dan peguamcara..then balik still kena wat research lagi...asal la Puan suh aku yg wat? dah la tak tau apa ke benda pun gan file tu..yg aku tau client aku tu pemegang dividen felcra..ok tu je yg aku tau..tah pukul brape aku tido gara2 reseach tu....!

No comments:

Post a Comment