Saturday, December 17, 2011

angan dan impian!

16/10/2011 - ahad

pagi ni bangun je mak ajak gi kuala perlis! yeaahhh! jalan!! so trus melompat dr katil dan mandi dan bersiap! ok hari ni saya ada driver! my sis drive my JASON (myV kesayangan ku!)...lalu je kat trafic light umh mariem..

aik...ada saga kelabu siap ngan CREST lagi..bar council kalau tak silap...so jelesss!! dalam hati, poyo la mamat ni! hehehe...umur mcm sebaya je ngan aku..young lawyer ke? ke budak chambee gak mcm ak? mustahil la kut sebab mesti aku kenal kalau budak chambee kan? lagi pun diorang tak ckp pun ada chambee lelaki..owwwwhhhh..keta mak dia kut..hahaha..tah apa2...

mak...tengok CREST tu..tak sabar nak pakaikan kat keta...insyaAllah thn depan..!! kan???

Mak: yo lah..berangan la dulu..hehehehe

ok..kami gi jeti tapi ikan tak de..waaaaaa...fine..! pastu trus gi pasar kat kuala perlis...waaaa....baaaaanyaaaakkk barang!! ok baanyakkkk selendang!! nakkk!! aku ngan kakak aku memang rambang mata kut...ok 2 pasang dah selesai skali ngan kaler pink utk konvo..hehehhe...yang tak bestnye jalan je lagi kat depan tu....waaaaaa...lagi banyak selendang..ok saya rugi..bye!!

hari ni best sangat sebab kami bertiga masak sama2 dan makan sama2..

pastu siap2 gi padang besar..window shopping je..then balik..ok esok keja..saya malas...

No comments:

Post a Comment